Dagje samen stippen

Gisteren was het de laatste dag van mijn weekje vrij en die dag viel ook samen met mijn (bijna) maandelijkse dagje creatief doen samen met Tialda. Hilda was er ook, dus gezellig met zijn drieën aan de slag gegaan. Dit keer niet met een tas of lingerie maken, maar ik heb ze meegenomen in de beginselen van het stippen!
Tasje mee met daarin mijn potjes porceleinverf, wat wit servies en mijn stipgereepschap en stippen maar! Voorbeelden van pinterest erbij en de bordjes die ik zelf inmiddels ook gemaakt heb ter inspiratie. Tialda maakte de foto van het eindresultaat, inclusief de bordjes die ik al eerder gemaakt heb:
Ik ging met rood en zwart aan de slag, de kleuren uit ons interieur: 
En hier kwam ik uiteindelijk op uit:
Ik denk dan het stipstijlvirus weer heeft toegeslagen! Mocht je een keer een workshop bij Nienke van Stipstijl kunnen volgen, zeker doen! En ze maakte van de week bekend dat ze met een boek bezig is dat in augustus uit zal komen, dus houd haar site zeker in de gaten. Wij gaan de bordjes nog even afbakken en nagenieten....


 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus