Sancho Naaiweekend

Net weer terug van een heerlijk naaiweekend met 38 medeleden van online vereniging Sancho. Van vrijdagavond 18.00 tot zondagmiddag 16.00u zijn we in Nunspeet achter onze naaimachines gekropen en kon je doen en laten wat je wilde! Het was een weekend met weinig slaap, veel lachen, creativiteit en over en weer tips en trucs en inspiratie!
Ik maakte in totaal 2 shirts voor Jan en een top en een sweatshirtjurk voor mezelf:
In de volgende blogs zien jullie mijn andere creaties, hieronder de Farbenmix Föhr die ik maakte voor Jan. Het was de eerste keer dat ik dit patroon gebruikte. Makkelijk te maken en je hebt meerdere variaties die je kunt maken met het patroon als je het koopt.
Jan koos de variant met de ronde hals, zonder zakjes, 
ik koos de stoere stoffen (die in de smaak vielen bij thuiskomst)
Nu lekker pootjes omhoog en nagenieten van een hoop creativiteit en gezelligheid!
Dank mede Sancho genoten voor de leuke dagen!


patroon: Farbenmix Föhr
maat: XL
stof: tricot Karteris Barneveld


 

Reacties

  1. Jammer dat ik er dit keer niet bij was! Maar jij hebt iig weer genoten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is zeker stoere stof die je hebt gekozen.
    Mooi shirt heb je ervan gemaakt.
    Het was ook zeker weer heel erg gezellig en leerzaam.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus