Lingerie weekend 2

Het is al weer een week geleden...lingerieweekend nummer 2, dit maal in de Grote Bunte in Nunspeet. Samen met 29 andere lingerienaaisters een weekend lang achter de naaimachine, kletsen, tips en stofjes uit wisselen....
foto van Esther de Boer
Er waren weer nieuwe dames aangeschoven, dus deden we vrijdagavond na het eten een voorstelrondje. We mochten allemaal uit een grote tas grabbelen, daar bleek voor iedereen een etui met eigen naam op te zitten en een mooi aandenken aan het weekend (zie de bovenste foto in deze post), wat gaaf. Je moest vertellen waar je naam vandaan kwam, dat leidde tot hilarische verhalen in sommige gevallen!
Daarna spullen uitladen en boven in de zaal je installeren en aan de slag!! Vrijdag 's avonds maakt ik een boxershort voor Jan. Ik gebruikte mijn aangepaste patroon van Sannalin en een leuk stofje dat ik ooit eens had gekocht (om een boxer van te maken maar nog niet aan toegekomen....).
De volgende ochtend vroeg of en weer aan de slag.
Sint was 's nachts ook nog even langsgekomen, hoe lief!


Er hingen weer twee waslijnen waar in de loop van het weekend allerlei mooie creaties aan werden gehangen, zo leuk om te zien!
Zondagmiddag was de laatste F1 race van het seizoen, Jessica en ik wilde de start toch nog wel even zien dus wat doe je dan....
In mijn volgende post zie je het setje waar ik zaterdag aan begonnen ben en de rest van het weekend aan gewerkt heb, mijn bijdrage aan het maandthema 'Cleopatra' van de Facebookgroep Ladies of Lingerie & Design.
Weer een heerlijk & inspirerend weekend dus en wat zalig om zo met lingerie bezig te kunnen zijn!

patroon: Sannalin boxer 1
maat: 52 met aanpassingen
stof: tricot van Karteris Barneveld


 

Reacties

  1. Wat gezellig zo samen met andere gelijkgestemden. Dat praat waarschijnlijk een stuk makkelijker dan tegen buitenstaanders (zoals ik :-)
    Ik vind het iedere keer weer geweldig om te zien hoe lingerie zelf gemaakt kan worden.
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus