2016 / 2017: terug en vooruit kijken

De eindstand van mijn Use What You Have uitdaging 2016:

Ik werkte 38 lappen weg
Ik gebruikte 30 verschillende patronen
Ik gebruikte 5 bollen wol uit voorraad
Ik las maar 5 boeken

en......

Ik ging 45 keer de fout in haha 🙈

2017 ga ik het anders aanpakken. Ik ga mezelf uitdagen op creatief vlak: dit jaar wil ik maken

* een overslagjurk
* een jurk met knoopjes & kraag
* een blouse
* een broek
* een hemdje met ingebouwde beugelbh
*een jasje met revers
* een tas van Swoon Patterns


En daarnaast ga ik natuurlijk ook andere projecten naaien.

Reacties

  1. Succes met deze mooie uitdaging in 2017, dat het maar weer een creatief jaar mag worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi lijstje met uitdagingen heb je gemaakt.
    Veel succes en plezier met het maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Moest wel grinniken om je lijstje, ziet er goed uit met alle dingen die je hebt gerealiseerd, tot je bij je bekentenis komt dat je 45 keer hebt gezondigd..... enfin, ik hou het er maar op dat het ook een extra koekje bij de koffie of een chocolaatje zo nu en dan bij de thee geweest kan zijn....hahahaha :-) Ik twijfel of ik mijn uitdagingen ga opschrijven, kan confronterend zijn ... hihihi Een heel gelukkig, gezond en creatief 2017 toegewenst!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wens je een heel gelukkig en creatief nieuwjaar. Leuk om je voornemens te lezen en je terugblik te zien. Je had mooie projecten het afgelopen jaar en ik ben benieuwd naar wat je dit jaar allemaal weer gaat doen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ondanks de zondes ( waar je vast blij van werd) heb je mooie creaties gemaakt in 2016. Mooie uitdagingen voor 2017. Veel creativiteit gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus