10 van 10: uitdaging klaar!

Vorig weekend maakte ik met kerst nummer 10 van de uitdaging en knipte ik nummer 11 ook alvast!
 Ik heb alleen nog geen tijd gehad om 'm op de foto te zetten.
Ik maakte nogmaals Jurk 16 uit Knipmode september 2016, een lekker patroon om te dragen en snel om te maken. De stof ligt al heel lang in mijn voorraad, ik weet niet eens meer waar ik 'm gekocht heb. Het is een tricot met een soort van vilt eroverheen. Ik zou deze normaal gesproken niet kopen, dat geel en groen is niet zo mijn ding, maar ik moet zeggen dat ik 'm zo erg leuk vind! 
Ik heb 'm meteen gedragen ook van de week, met een zwart jasje erop en zwarte laarzen eronder.
Oud & Nieuw staat voor de deur. 2016 was een heerlijk creatief jaar.
Allemaal een gezellig uiteinde toegewenst en een mooi 2017 alvast!

patroon: Jurk 16 Knipmode 09/2016
stof: ligt al heeeel lang in mijn voorraad
 

Reacties

  1. Jeeeee, je hebt het gehaald. Leuke vlotte jurk heeft je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kijk ook jij hebt het gehaald en nr 11 is onderweg leuk hoor.
    Mooie jurk heb je gemaakt en hij staat je ook erg leuk.
    Ik ben gek op dit soort tricot stoffen met flock print, wel rekening houden dat ie iets minder rekt dan gewone tricot.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat geweldig je hebt het ook volbracht de 10 af te hebben en wat is deze jurk een leuke hekkensluiter.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus