Uitdaging: 10 lappen/projecten voor het einde van het jaar

Op het Sancho forum postte Nicole (van Collie Collie) haar uitdaging om voor het einde van het jaar 10 lappen weg te naaien. Als snel haakte een aantal dames aan. Het leek me een leuk idee, ik heb zeker lappen genoeg in mijn voorraad en projecten in mijn hoofd, maar zo weinig tijd....Dus zag ik er vanaf.

Maar ja, het bleef knagen en toen kwam ook MaMarieke nog om de hoek ('Jos, je doet toch wel mee?') en schreef ze een leuke uitdaging uit op haar blog waarbij alle deelnemers kans maken op een lap uit haar webshop. Twijfel, twijfel.....ik doe mee!! Marieke omschreef het mooi op haar blog: 

"Het gaat er vooral om dat we gewoon lekker bezig zijn, elkaar inspireren en om ook in deze drukke periode tijd voor ons zelf vinden en heerlijk bezig kunnen zijn met onze hobby!!"


Ik ga proberen 10 naaiprojecten voor het einde van het jaar te maken. Ik heb een lijstje gemaakt van projecten die ik wil maken. Of die allemaal lukken? Ik zie het wel, maar de inspiratie is er! En het lijstje heb ik op de koelkast gehangen ter inspiratie.
Ik begin met een tweede versie van mijn beuggeloze BH die ik tijdens het lingerie weekend maakte. Mijn passie voor zelf lingerie maken is weer helemaal opgelaaid, wat heerlijk!! Op naailes van de week heb ik samen met mijn naaijuf de cups aangepast. Zoals ik in mijn vorige post al schreef, vond ik het bustepunt te ver naar buiten staan, het scheelt 2,5 cm bij mij.
Nu eerst in de auto naar Kantje Boord, want ik had me vergist in het aantal ringen dat ik nodig heb voor een setje van dit patroon. Als de BH goed zit wil ik namelijk ook nog een hemdje maken van het patroon. Ik ga proberen geen lapjes en kantjes mee terug te nemen, het was juist het idee dat ik wat voorraad op ga maken de komende tijd, maar ik kan niets beloven, haha! 😋

Fijn weekend allemaal!


P.S. In dit bericht van MaMarieke kan je zien wie er allemaal mee doet en kan je jezelf ook nog aanmelden.


Reacties

  1. Oh, wat leuk dat je ook meedoet. Deze BH is een plaatje om te zien en blijkbaar draagt hij ook fijn (anders maak je hem niet nog een keer toch?). Ben benieuwd of je je kunt inhouden bij Kantje Boord (hihi).

    Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tis me gelukt (met enige pijn en moeite haha), ik heb alleen fournituren gekocht en geen kantjes en lycra...best knap van mezelf haha

      Verwijderen
  2. Leuk dat je meedoet ik doe ook mee alleen nog geen tijd gehad voor een bericht.
    Komt er nog aan.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus