Vest virus heeft toegeslagen!


Toen ik dit leuk vest op het blog van ByMiekk zag wist ik meteen dat ik die ook graag een keer wilde maken! Toen er een leuke Drops garen aanbieding was (volgens mij hebben ze die elke zomer), heb ik genoeg bolletje Drops Belle gekocht om dit vest ook te maken:

Wat heb ik mijn hoofd gebroken over de werkbeschrijving zeg....Ik kwam er maar niet uit. Stug doorhaken, maar ik had al snel door dat het niet goed ging. Diverse hulplijnen ingezet (dankjewel Tialda) en daarna kwam ik ook online deze post van ByMiekk tegen, toen viel het kwartje helemaal. Uithalen, 'twee keer lol van dezelfde wol', en met goede moed opnieuw beginnen....
Nu ik snap hoe het werkt haakt het lekker weg. Wordt vervolgd dus, ik heb voorlopig even genoeg haakwerk te doen!

maat: XXXL
wol: 13 bolletjes Drops Belle, kleur 13 dark jeans blue
samenstelling: 53% katoen,33% viscose, 14% linnen
haaknaald:  4

Reacties

  1. Graag gedaan! Maar wil het natuurlijk ook snappen want deze wil ik ook gaan maken!
    Het zelf vesten haken virus is toegeslagen!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus