Hebbanbuzz: ik mag alvast lezen!

Sint is het land al uit en de kerstman moet nog komen, maar vandaag lag er toch een mooi cadeau op de deurmat: het boek Ze weten niet wat ze doen van de Finse auteur Jussi Valtonen.

Ik heb me aangemeld als Buzzer op de Hebban.nl en samen met 99 andere gelukkigen heb ik het boek alvast mogen ontvangen. De Nederlandse vertaling van het boek verschijnt op 5.1.2016 bij Uitgeverij Signatuur. In ruil voor een gratis exemplaar van het boek heb ik beloofd over mijn leeservaring te schrijven op Hebban en social media (te volgen via #hrc2016 en #hebbanbuzz mocht je het leuk vinden).

Ik ben heel benieuwd naar het boek van Valtonen. 
Het boek won de Finlandia Prize 2014, als beste literaire boek in Finland.
Jussi Valtonen
Zoals ik hier al schreef, wil ik meer gaan lezen. Dit is een heel mooie start. Hopelijk binnenkort een paar dagen vrij. Dan wordt het een mooie strijd tussen lezen, haken en achter de naaimachine, haha!

boek: Zij weten niet wat zij doen
auteur: Jussi Valtonen
uitgeverij: Signatuur


Reacties

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus