UFO-dag

Gisteren was een heerlijk UFO-dag: lekker twee UnFinished Objects af kunnen maken!

Lekker in het zonnetje aan de tuintafel begon ik eerst met het afhechten van een stapeltje grannies die ik gemaakt heb voor Hartendekens.nl. Op vakantie (zie hier) hechtte ik ze steeds meteen af, maar die goede gewoonte had ik daarvoor nog niet. Binnenkort gaat er dus een doosje met grannies richting de dekenmaaksters.
Daarna ging ik verder met een mouwloos hemdje waar ik voor de vakantie al aan begonnen was. Ik maakte Top 1 uit Ottobre Woman 2/2007 al eerder, maar niet op mijn nieuwe maten. Tijd om het patroon weer op aan te passen dus. Ik gebruikte een stofje dat al heel lang in mijn voorraad lag.
Voor de afwerking van de mouwen gebruikte ik een zwarte rekbare stof, dat geeft een leuk contrast.
Ik heb inmiddels ook de mouwen overgenomen voor dit patroon, dus die gaat er binnenkort vast ook komen. Zo doe ik toch weer wat aan Elke maand een kledingstuk en maak ik meer gebruik van alle patroonbladen die ik in mijn bezit heb.
Volgende keer wel beter opletten met stofleggen, ik heb de dame op het voorpand onthoofd zag ik pas later, haha.

stof: geen flauw idee meer (laaang geleden)


Reacties

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus