Workshop 'Zomerjurk maken' bij Any Dress

In een berichtje op de Faceboek groep Kleding maken is leuk! kwam ik foto's tegen van jurkjes die gemaakt waren tijdens de workshop 'Maak je eigen zomerjurk' van Anydress. Daar werd ik meteen heel blij van. Ik heb me meteen aangemeld, omdat gisteren er weer zo'n workshop op het programma stond.
Tussen 09.30 en 14.30u teken je je eigen jurk op maat en zet je 'm in elkaar. Je kunt zelf een aantal keuzes maken  (welke hals, welke vorm rok, lengte van de mouwen), die je meteen intekent,
Leuk op de foto gaan blijft een probleem (ik sta toch liever achter de camera), maar zo hebben jullie in ieder geval een idee hoe mijn jurk is geworden! Ik koos voor een v-hals, 3/4 mouwen en klokkende rok.
De volgende wil ik wel wat langer maken, voor de rest ben ik helemaal blij! Hieronder het Facebook berichtje dat Linda plaatste met de foto's van alle jurken van deze workshop.


Reacties

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus