A touch of gold

Gisteravond had ik een groot feest in Studio 21 omdat mijn werkgever, Raet, 50 jaar bestaat. Thema van het feest was 'A touch of gold'. Het begint een beetje een traditie te worden, voor het vorige feest maakte ik dit zilveren shirt, het thema was toen 'Shine'.
Ik wilde een jurk maken van een patroon dat ik nog nooit gemaakt had, maar gezien al mijn drukke werkzaamheden heb ik daar, heel verstandig, vanaf gezien. Ik besloot om het patroon te nemen van mijn Ottobre shirt dat ik laatst maakte, zeker toen na meerdere speurtochten deze stof tegen kwam bij Cares Stoffen in Wijchen (en die blauwe bleef ook plakken haha).
Ik scoorde er nog een leuk leren tasje en oorbellen bij de in uitverkoop en mijn outfit was compleet!



patroon: shirt 1 autumn mood uit Ottobre Woman 5/2013
stof: Cares stoffen in Wijchen

Reacties

  1. Je kwam schitterend voor de dag ! Mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi shirt en helemaal in het thema! Fijn om zo'n shirt patroon te hebben waar je lekker mee uit de voeten kunt. Op naar de volgende.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi shirt is het geworden, ook wel leuk dat je dan ook nog de accessoires in de opruiming kan scoren maakt het helemaal af.
    Fijn zo'n basis shirt wat past.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooi. En wat leuk dat ze elke keer een thema doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi thema! Je schitterde er mooi mee...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf hoor, als het feest net zo te gek was als je outfit...dan heb je een topavond gehad.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus