Camerahoesje Batik

Ik heb vandaag eindelijk weer eens lekker achter de naaimachien gezeten. Op het programma stond een bestelling: een camerahoesje voor een Casio Exilim ex-h30 van batikstof. Er was inmiddels enige haast bij, want het vliegtuig vertrekt vanavond richting Indonesië...
Ik heb het patroon zelf getekend op de maten van de camera, volgens de tutorial van Sew Mad. Ik heb deze al eerder gebruikt voor een ander camerahoesje, en dat beviel prima! In de tutorial staat dat je de afmetingen naar halve centimeters naar boven afrond (11cm wordt 11,5 en 2,86 wordt 3,5) en dat geeft genoeg ruimte. Ondanks de dikke padding die ik er ook in heb gedaan voor bescherming, zit de camera prima in het hoesje.

Ik wilde geen geld hebben voor de opdracht, maar in ruil voor de materialen en het maakloon, hebben we er weer een donatientje bij voor Stichting CreaPower! Daarmee kunnen we in het voorjaar van 2013 weer extra mooie dingen gaan maken voor de Mappa Mondo huizen van het Rode Kruis. Later meer over de Mappa Mondo Marathon!

Reacties

  1. Het was echt op het laatste moment maar er is wel een heel leuk camerahoesje mee naar Indonesië. Mooie kleurtjes heeft de stof.

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een mooi camera hoesje geworden vind ook de stof erg leuk. Bedankt voor de uitleg van het maken ga ik ook eens proberen.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus