Weer een UFO minder

17 februari heb ik samen met Tialda een bh met diagonale naad getekend volgens de methode van Bella Hendriks. Al vrij snel daarna heb ik de bh geknipt en grotendeels in elkaar gezet. Op een of andere manier blijf ik vaak steken bij het aanzetten van het het schouderband en de sluiting. Ik heb 3 van dit soort projecten nog liggen. Gisteravond heb ik 1 van die drie dus afgemaakt, de bh met de diagonale naad:
We hebben in het patroon weer wat gesleuteld om uiteindelijk dé bh te krijgen. Ook heb ik dit maal een diagonale naad getekend, die valt bij mij beter dan een horizontale naad. Bij middenvoor heb ik het beugelband over elkaar heen gedaan op het laatste stukje, zodat middenvoor nog beter tegen mijn borstbeen kan vallen. (Ik moet nog wel wat oefenen om dat mooi te krijgen)
De cup hebben we wat verlaagd en de bandjes staan wat verder naar de buitenkant, dus het lijkt bijna op een balconet bh. Ik blijf er kritisch naar kijken, maar deze zit lekker en is goed draagbaar!

Reacties

  1. Mooie kleurencombinatie.
    Volgens mij is dit nu bijna de perfecte bh?( Misschien kun je middenvoor nog iets verlagen?)En nu ook die andere UFO's er nog achteraan,hoor. Je bent zo lekker bezig....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een prachtige bh! Prachtige stofjes heb je gebruikt. Heel eenvoudig, mooie belijning, juist door de diagonale lijn, héél mooi!!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind de kleurencombi ook heel mooi. Dat moet een lekker gevoel geven, dat je weer iets afgemaakt hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaaaaaa hij is af! Vond hem al heel goed zitten, nu misschien nog wat puntjes op de i zoals wij perfectionisten nu eenmaal willen. maar komt helemaal goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inderdaad een hele mooie combi en fijn dat ie ook lekker zit. Goed gevoel is dat als je weer iets af hebt hé.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je bent goed bezig! Fijn dat hij nu bijna naar je zin isbhij is erg mooi geworden.

    San

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus