1e set Van Katoen boodschappentassen klaar

Soms kan het snel gaan, haha. Vanmorgen vroeg las ik het blog van Eloleo met haar verzoek om hulp bij maken van 750 boodschappentassen voor Van Katoen. Vanmiddag werd  ik het postverzamelpunt voor de tassen die gemaakt worden door Nederlandse vrijwilligers en aan eind van de middag had ik mijn eerste setje af zelf  :)
Het patroon is eenvoudig en snel te maken, en wanneer je de werkbeschrijving aanhoudt met knippen, dan knip je meteen twee exemplaren uit maar 66cm stof!
Je hebt weinig naaiervaring nodig voor dit patroon en je hebt snel resultaat. Leuk om een keer met een groepje te doen, of bijvoorbeeld met kinderen. Dat is nog eens CreaPower!

Reacties

  1. Hoi Jos, ik heb ook een tas klaar. Ik zal eloleo je adres even vragen en ik je ga meteen volgen! Top dat iedereen mee doet!
    Groetjes Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ook al een paar geknipt klaar liggen en wat in elkaar, ik mag het naar jou toe sturen zou je me je adres willen mailen?
    marisdaniels apestaart gmail punt com

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus