Bijna...

Nog twee nachtjes slapen en dan is het weer zover: dag twee van de samen-corsetten-makendagen! We gaan allemaal dit corset maken. De eerste dag was heel leerzaam en leuk en nu gaan we echt aan de slag om het corset in elkaar te zetten. Gisteren ben ik bij Tialda langs geweest om mijn toile (lees proefcorset) nogmaals goed af te passen en om de aanpassingen ook meteen op papier over te brengen. Vandaag alles opgemeten en mijn bestelling voor de baleinen doorgebeld naar JC Creations in Amsterdam. Ik kan ze morgen ophalen (op de valreep). Als het goed is houden de spiraalbaleinen mijn lijf straks goed in bedwang...De busk (= voorsluiting) had ik al in huis. Toch nog maar eens goed gaan lezen hoe ik die haakjes nou mooi uit het voorpand laat steken. Gelukkig is Litha er ook bij om ons met raad & daad bij te staan, zij heeft al de nodige corsetten gemaakt!

Straks lekker met een kop thee op de bank me alvast inlezen met The Basics of Corset Building van Linda Sparks.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus