Het aftellen is begonnen!




Zo is het nog maanden en weken weg, zo is het nog maar precies een week tot de 3e Zelf Lingerie Maakdag van het forum en de aftrap van 't Rooie Hempje. Deze week vooral druk geweest om creafief Nederland van onze actie op de hoogte te brengen via posts op emaillijsten en forums. Mocht je dit voor het eerst lezen, kijk eens op rooiehempje.creabh.nl .

Ik heb ook al leuke reacties van onbekenden gehad die van de actie gehoord hebben en die aangeven mee te willen doen. Dit blog blijkt ook in Zuid Afrika gelezen te worden (hi Tina), dus ik hoop dat 't Rooie Hempje virus zich stevig gaat verspreiden!!

Gister was mijn parttimedag en heb me de hele dag vermaakt met een lingerie workshop bij Modevakschool Ina van 't Klooster in Leusden. 4 dames deden de 2 daagse workshop (dag 1 slip tekenen en maken, dag 2 bh maken) en 4 dames deden de padding workshop, waaronder ik. Ik had ietsje meer werk, omdat ik een eigen patroon met behulp van Ina eerst heb aangepast (later meer hierover) en heb mijn bh dus net niet afgekregen (picot boven nog, schouderbanden en sluiting). Ik ga 'm van het weekend af maken en de slip er bij maken. Uiteraard heb ik 'm van helemaal rode stof gemaakt, dan past 'ie volgende week mooi bij mijn hempje!
Nu maar weer snel achter de naaimachine en mijn rooie collectie afmaken!

Reacties

  1. Leuk stofje. Idd heel erg in sfeer van 't rooie hemdje. Ik hoop van de week bij kantje boord wat rood te vinden!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus