Volop bezig

Ik ben op het ogenblik volop bezig met proefhemdjes naaien. Helaas kan ik er nog niets van laten zien, omdat deze voor een actie zijn die ik samen met een forumgenote aan het voorbereiden ben: 't Rooie Hempje.


Elke twee maanden kiezen we een thema op het Forum voor Zelf Lingerie Maken en daarbij opperde ik een keertje om met z'n allen hetzelfde patroon te maken, naar een voorbeeld van www.reddress.nl. Hier heb ik er al eerder over geschreven op mijn blog. De voorbereidingen vorderen inmiddels gestaag. Mijn forumgenote houdt zich vooral bezig met het patroon (van maat 36 - 60) en fantastische beschrijvingen. Ook heeft zij al twee rooie voorbeeldhempjes klaar (wauw, als ze allemaal zo worden!!). Ik doe meer de communicatiekant van de actie. Zo heb ik (o.a.) leveranciers en modevakscholen aangeschreven en een website gemaakt rondom de actie: rooiehempje.creabh.nl.

De strooikaartjes zijn binnen en vanavond heb ik een flyer gemaakt die we kunnen gaan gebruiken:
Vanaf 1 maart gaan we de communicatie en informatie verder opschroeven en op 21 maart wordt het patroon gepresenteerd op de 3e Zelf Lingerie Maak dag van het forum. Dit maal wordt deze gehouden bij Eline Kleinvak in Oudewater (opgeven kan via het forum). Het patroon is vanaf 16 maart te bestellen via rooiehempje.creabh.nl, het kost je alleen een twee enveloppen en postzegels.

Nieuwsgierig geworden? Ga dan naar rooiehempje.creabh.nl en lees daar meer over de actie. Zegt het voort, zegt het voort zou ik zeggen!! De actie staat open voor iedereen. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!


Reacties

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus