Naaien voor Stichting Jurk

Ik schreef er al eerder over, ik ben begonnen met naaien voor Stichting Jurk. Deze stichting zorgt ervoor dat kinderen die zelden tot nooit nieuwe kleding krijgen in het zonnetje gezet wordt door vrijwilligers te zoeken die voor hen iets willen maken.
Ik heb aangemeld om een aantal boxers te maken in de maten 98-146. De aanvraag voor kleding is in dit geval gedaan door Stichting Help Elkaar uit Geldermalsen. Zij ondersteunen 2000  gezinnen in de regio en willen met Pasen een aantal kinderen uit deze gezinnen iets moois geven. Vrijwilligers van Stichting Jurk laten deze wensen uitkomen.


Ondanks alle andere creatieve evenementen van de afgelopen tijd, maakte ik er nog een paar bij en die heb ik inmiddels op de bus gedaan. Ik hoop een paar kinderen blij te maken met mijn crea(tieve) power!

patroon: Jalie 2327
elastiek: Karteris Barneveld
stoffen: eigen voorraad


 

Reacties

  1. Wat een leuke boxers heb je gemaakt, daar zul je aantal jongens erg blij mee maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echte creapower weer! Waar haal je de tijd vandaan!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus