Lingeriesetje lingerieweekend

In het eerste lingerieweekend van deze maand, heb ik een compleet setje gemaakt, de bh daarvan hadden jullie nog tegoed van me. De twee slips hebben jullie eerder al voorbij zien komen.

Het is mijn favoriete patroon, de Danglez DB4 met eigen aanpassingen (vooral in de vlakverdeling van de cups). Ik gebruikte dezelfde materialen als in de slip en liet het siernaadje terugkomen in de ondercup.

Het achterpand zou wat saai worden als het alleen zwart zou zijn, dus gebruikte ik daar ook het witte kant en besloot daarop ook een witte sluiting te gebruiken.

Wat was het toch weer gezellig in Evertsoord! Tialda schreef er al een uitgebreid verslag over op haar blog. Met 26 creativelingen (meest leerlingen van Modevakschool Henriette Strijbosch) van vrijdagmiddag 15.00u tot zondagmiddag 16.00u achter de naaimachine en doen waar je zin in hebt.
De catering werd verzorgd en doordat iedereen meehielp in het corveerooster, hadden we maximaal de tijd om lekker met lingerie maken bezig te zijn.
Tialda, Hilda en ik
Op een gegeven slaat de meligheid dan wel toe wat later op de avond, haha
We hebben een hoop lol gehad en ik ben helemaal blij met mijn setje! Inmiddels ben ik mijn spullen alweer aan het verzamelen voor Lingerieweekend 2 van deze maand, een leuk vooruitzicht.

patroon BH: Danglez DB4
maat BH: 100D met aanpassingen
maat slip: 3XL (46/48) met kleine aanpassingen
stof en fournituren: Kantje Boord



Reacties

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus