Creatie 1 2017: shirt

Zo, op de eerste dag van het nieuwe jaar lekker verder gegaan in de creatieve flow! Vorige week knipte (en maakte) ik deze jurk en knipte ik ook meteen een shirt. Op naailes was ik al met mijn uitdaging voor 2017 begonnen en heb ik een proefmodel overslag jurk geknipt. Ik had nog stof over en ik bleek er nog een heel shirt met lange mouwen uit te kunnen halen.
Het patroon is de Painted Canvas van Ottobre Woman, ik vind dit zo'n fijn patroon! Het zit ook zo in elkaar. De volgende keer ga ik wel de halslijn uitdiepen, hij mag wel wat lager sluiten.
Fijn om zo inder geval de stof meteen te kunnen verwerken en ik houd het tempo van eind vorig jaar lekker vast. 

Een goed begin is het halve werk!

patroon: shirt 2/5 Ottobre Woman 2/2016
maat : 50, zonder extra zijnaad geknipt, mouwen verlengd
stof: lycra van Driessen Stoffen


Reacties

  1. Leuk shirt! Dit beloofd wat voor 2017 als je op 1-1 je eerste maaksel al af hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo he je gaat al lekker zo op de eerste dag van het jaar.
    Mooie stof net als het model wat je hebt gebruikt, ik zou ook de hals iets uitdiepen.
    Fijn zo'n basis shirtpatroon.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo het gas erop in het nieuwe jaar! Wat een leuk shirt met die bolletjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lekkere start van het nieuwe jaar. Ook ik heb vanavond weer wat steekjes gestikt. Dat wordt een blog voor morgen. En ik ben benieuwd naar je jurk! Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus