Vest Alles is Haken update #2

Zo begon ik eind juni (opnieuw) met haken van het vest uit Alles is Haken
nadat ik tijdens de workshop met een grotere haaknaald was begonnen.

En dit is hoever ik nu ben. Dat zijn al aardig wat meters wol die ik heb weggehaakt.
Ik heb nog een paar bolletjes bijbesteld voor de zekerheid, want ik wil dat ie echt toch in mijn knieholtes valt.
Inmiddels is er op Facebook ook een groep aangemaakt voor het boek Alles is Haken,
daar komen al de nodige vesten voorbij! Klik hier om een kijkje te nemen

wol: Lana Grossa Elastico donkerblauw (kleur 012)
19 bollen, 3.040m, 96% katoen, 4% polyester
maat: eigen maat
haaknaald: 4.5


Reacties

  1. Zo, dat schiet al aardig op. Ziet er erg leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo dat is een hele klus zeg ziet er al wel goed uit.
    Zullen inderdaad wel een aantal meter wol in gaan in je vest.

    Ben wel heel erg benieuwd naar het eind resultaat.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus