Zo Geknipt! Sew Along editie 3

In 2013 en 2015 organiseerden Tialda en ik samen twee edities van de Zo Geknipt! Sew Along: samen online met andere enthousiastelingen elke maand een of meerdere projecten uit de boeken van Zo Geknipt! maken. We hebben inmiddels tegen de 100 auteurs op het blog van de Sew Along en meer dan 2300 leden op de Sew Along Facebookgroep.

Stiekem begon het bij ons toch weer te kriebelen. In de tussentijd kwamen de boeken van Mijn Tas en Mijn Designer Tas ook in de groep en hebben we gemerkt dat velen met ons tassen maken erg leuk vinden. Zo werd tijdens ons DIT (Do It Together) sessie van van de week editie nummer 3 geboren van de Zo Geknipt! Sew Along.

We gaan vanaf 1 april samen online tassen met elkaar maken uit 5 verschillende boeken. Elke maand staat er een ander thema op de agenda en kunnen een of meerdere patronen uit onderstaande boeken worden gemaakt en online gedeeld. De deelnemers delen online hun voortgang en kunnen vragen stellen aan elkaar.
We delen de patronen niet online, het is de bedoeling dat je zelf de boeken aanschaft of uit de bieb haalt als je met ons mee wilt doen. Kijk voor meer informatie op Facebook of op ons blog.
Het boek van De Tas van Annelies had ik nog niet in mijn collectie, dus die heb ik meteen aangeschaft. Dat wordt in het weekend lekker inspiratie opdoen!


Reacties

  1. Jaaaaa we gaan voor de derde ronde! We raken er zelf ook weer door geinspireerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh, superleuk. Ik heb Zo geknipt één, maar er nog nooit wat uit gemaakt (tijdgebrek, luiigheid... je kent dat wel, haha). Dus als jullie er één uit het eerste deel gaan maken ben ik erbij :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je treft het, we gaan in april recept 10 aan de slag uit deel 1! Leuk dat je met ons meedoet.

      Verwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus