Granny patroon #5: Greg Mystery CAL TOM square

Er zijn zoveel CALs online (Crochet Alongs), en eentje daarvan is Greg Mystery CAL van Spincushions.com. Ik weet niet eens wat er precies gemaakt wordt, maar het begon in ieder geval met het patroon van een granny in de mail haha.
TOM staat voor "Talismatic & Officially Marvellous".

Ik volgde het patroon niet helemaal, ik haakte niet alleen in de achterste loops bij bepaalde toeren en ik haakte  nog een rondje vasten om op 15cm uit te komen. Weer een granny patroon erbij om te maken voor Hartendekens!'

Goed lezen blijft lastig, de eerste twee pogingen kwam ik op een vijfhoek uit i.p.v. een vierkant....
Ben je benieuwd hoe de Greg Mystery CAL verder gaat, volg deze op Instagram!

patroon: TOM van spincushions.com
wol: Royal van Zeeman
haaknaald: 5.0

Reacties

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus