Granny patroon #3: Solid square van Sarah London

Tijd voor een nieuwe granny. Op het grannies voor hartendekens Pinterest bord zag ik een eenvoudige (en leuke) van Sarah London.

Ik maakte per ongeluk wel een variant, ik loop altijd te stuntelen met de haaktermen (Engels vs Amerikaans). Ik haakte 'm met dubbele stokjes:
Het patroon is met stokjes zo te zien:
granny van sarahlondon.wordpress.com
Dat mag de pret niet drukken!
Bij Hartendekens hebben ze nu vooral behoefte aan witte en grijze grannies, dus daar ga ik nu maar mee aan de slag als eerste.

wol: Royal van Zeeman
haaknaald; 4.5



Naschrift: ik heb m nog een keer gemaakt, nu met stokjes, dat ziet er al een stuk strakker uit!

Reacties

  1. Via jou reactie op mijn/ons blog kwam ik op jouw blog terecht. Al tijden heb ik mijn naaimachine nauwelijks gebruikt. Als ik jouw berichtjes allemaal zie, krijg ik toch wel weer naai-kriebels. Ik denk dat ik mijn masjien maar eens ga afstoffen.
    Groetjes,Paula

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus