Kloska goes franje!

Op de afgelopen 'Alles behalve corsettendag' zijn Tialda en ik begonnen aan onze leren franje tasjes naar het idee van SeeKateSew.com.  Vandaag (eindelijk) de tijd genomen om de tasjes af te maken! Weer een dagje gezellig samen creatief doen.
Izzy is net een paar dagen bij Tialda, maar voelde zich al helemaal thuis bij de naaimachines. Ze hielp ons al aardig mee (in ruil voor regelmatig spelen natuurlijk).
We namen de tutorial van SeeKateSew.com als uitgangspunt voor onze tasjes. Voor de afwerking van de rits gebruikten we echter de methode beschreven uit Zo Geknipt 1, zoals ik 'm ook gebruikte in dit ritstasje. Op internet staan ook verschillende tutorials hoe je de ritseinden mooi weg kunt werken. Je vindt ook twee linkjes op mijn website, www.kloske.nl.
Ik gebruikte twee verschillende soorten leer voor de franjes en in de afwerking. Op de achterkant gebruikte ik ook het donkerder leer voor een zakje.
Laat het mooie weer maar weer komen, wij zijn er klaar voor!

patroon: SeeKateSew.com met eigen aanpassingen

Reacties

  1. Kei gave tasjes zijn het geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleur, en het resultaat is echt heel erg mooi geworden.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke tas ! Daar zou mijn kleindochter blij mee zijn ! Die is helemaal weg van franjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben echt gek van jullie tasjes! Ik denk dat ik me er ook aan ga wagen.
    Een mooi kado voor mezelf van de Sint zou ik zeggen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus