Mandala for Wink

Een trieste aanleiding voor mijn post. Op Facebook las ik het bericht dat Marinke ("Wink") overleden is vorige week. Ik ken haar niet persoonlijk, maar van het creatief brein achter de eerste Scheepjes CAL en haar website A Creative Being, maar haar dood grijpt me toch erg aan.
Zoveel creativiteit en zo'n inspiratie voor zovelen, maar toch kon zij dat zelf niet voldoende zien.  Bovenstaande oproep vond ik een mooie, laten wij haar kleurrijke leven eren door mooie mandala's de wereld in te sturen in nagedachtenis aan haar! Ik maakte de doily uit Haken en Kleur Buiten.

Rust zacht Marinke en sterkte & kracht voor alle familie, vrienden en iedereen die haar zal missen.


#mandalasforwink
#mandalasformarinke

Reacties

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus