1 jarig haakbestaan

Ik zat gisteren lekker grannies voor Hartendekens.nl te haken, toen ik me realiseerde dat het deze week een jaar geleden is dat ik mijn eerste haakles kreeg van Marjan (van inmiddels VanJans). Wat een verschil, nu zijn grannies even een makkelijke afleiding en toen kreeg ik met pijn en moeite een stokje voor elkaar en zo'n granny opzetten....pffff
mijn eerste granny ooit, november 2013
Een jaar verder heb ik al aardig wat bij elkaar gehaakt (klik *hier*) en heb ik er een fantastische hobby (lees verslaving) bij! Ik vind het heerlijk rustgevend en je houdt er mooie werkstukken aan over die je kunt dragen/gebruiken/uitdelen aan anderen!

Naast de oproep van Hartendekens op Facebook voor vooral roze en paarse grannies op dit moment, kwam ik gisteren ook een oproep tegen op het blog van Ladybug & Co om knuffels te naaien voor een goed doel. Neem een kijkje op haar blog voor meer informatie en laat je creapower spreken!
naai Snuf voor Safegroup Breda

Reacties

  1. Het patroontje van Snuf ligt hier ook klaar ... heel mooi projectje!
    Proficiat met je 1-jarig haakbestaan, een hele verrijking voor je leven niet? :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus