Weer eens een inktvisje

Het was vandaag zulk heerlijk weer nog, dat ik wel even buiten in het zonnetje moest zitten haken. Mijn omslagdoeken zijn allemaal klaar en plots zag ik mijn inktvisje weer liggen. Ik ben daar aan begonnen tijdens de CreaPower Haak In op 15 juni j.l., en daarna ben ik vooral veel andere creatieve dingen gaan doen.....
We hebben 15 juni met 15 dames gezellig een dag bij elkaar gezeten en zijn aan het haken geslagen voor couveusekindjes. Creatief bezig zijn, gezellig praten en kennismaken met weer nieuwe vrijwilligers en aan het einde van de dag hadden we 25 inktvisjes voor kleine-inktvisjes.eu en 1 earlybird  voor www.earlybirdsfotografie.nl.
Op de dag zelf heb ik een roze inktvisje afgemaakt en ben ik met de blauwe begonnen.

                                   
Mijn blauwe inktvisje gaat als ie klaar is naar het Gelre Ziekenhuis in Apeldoorn. Wil je zelf ook voor couveusekindjes haken (er zijn er jaarlijks zo'n 15.000 in NL), kijk dan voor meer informatie op onze CreaPower website, klik.

haaknaald: 2,5

Reacties

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus