Vers voer voor je naaimachine: Zo Geknipt! deel 2 komt binnenkort uit

Over een paar weken ligt deel 2 van Zo Geknipt! in de boekenwinkels, ik kijk er zo naar uit. Met het eerste deel hebben Tialda en ik in 2013 een Zo Geknipt! Sew Along georganiseerd: elke maand een of meer recepten uit dit superleuke boek maken elkaar online. In de loop van de tijd kwam daar ook een Facebook groep bij (www.facebook.com/groups/ZoGekniptSewAlong/) waar me inmiddels meer dan 800 bij hebben en die nog elke dag groeit. Leden plaatsen er foto's van werkstukken uit dit leuke boek ter inspiratie en helpen elkaar met vragen.
Ik kreeg een berichtje van Riet (van levenmetliv.blogspot.be), een van de twee auteurs (de andere is Lies van Oontje.blogspot.be), of we zin hadden om met een paar leden van de Facebookgroep te helpen met de laatste testen van deel 2, voordat het binnen een paar weken ook echt uit komt. Nog een keer de teksten doorlopen, maten en verwijzingen controleren of er geen zetduiveltjes zijn, etc. Het liep zo'n storm met de aanmeldingen op hun eigen Facebook pagina, dat er zelfs een aparte inschrijving kwam voor de trouwe Sew Along fans, zodat een aantal van hen toch een plekje konden krijgen in het testteam.
Ik maak onderdeel uit van het 32 koppige testteam! Ik weet inmiddels welk patroon en werkbeschrijving ik mag gaan testen. Daar kan ik uiteraard verder niets over zeggen totdat het boek uit is. Ik kan alleen maar melden dat ik er enorm veel zin in heb!!

Reacties

  1. Bofkont! Veel succes en plezier met het testen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Ben benieuwd naar het boek.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Super dat je in het testpanel zit.
    Ik kijk er ook naar uit om het te gaan halen van mijn lang bewaarde boekenbonnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je dat mag gaan doen... Ik kijk al uit naar hun tweede boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik ben er ook bij... Ben benieuwd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geluk dat je een patroon mag testen! Ik kan overigens niet wachten totdat het boek uitkomt. Ben erg benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, ik ben benieuwd. Wat een geluk dat jij in het testpanel mag zitten. Vooral veel plezier toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus