Pay it forward 2012 van Awesome

Vandaag lag mijn cadeautje van Caroline van Awesome in het kader van de Pay it Forward actie 2012 op mijn deurmat! In al mijn enthousiasme heb ik het meteen uitgepakt, maar nu las ik net op haar blog dat we het onder de kerstboom moeten leggen, haha. Nu dus alleen even de foto van het mooie pakje uit België en na de kerst een foto van de inhoud om het niet te verpesten voor degenen die wel netjes gewacht hebben.
Voor wie het niet helemaal helder meer heeft of het initiatief niet kent, nog even een korte herhaling van de actie uit 2012:

"De eerste 5 personen die onder dit bericht een reactie achterlaten, worden in de loop van 2012 door mij verrast met een handgemaakte verrassing. Als dank geef je niet mij maar 5 anderen iets van wat jij maakt. Het gaat niet om grote, dure dingen. Het gaat om de liefde & aandacht waarmee het gemaakt is. Zo ontstaat er een leuke creatieve keten van bloggers die elkaar verrassen met een leuk cadeautjes en die deze blijdschap ook weer doorgeven."

I.v.m. mijn hernia operatie heb ik besloten om mijn cadeautjes in 2013 (ipv 2012) te maken en versturen aan iedereen die mee wil doen, zo zetten we dit leuke initiatief voort in het nieuwe jaar. Tot nu toe hebben de volgende personen zich aangemeld:

Omdat ik me aangesloten bij de Pay it Forward ketens van ZaZoZipMamaBee en awesome-caroline, is er dus nog ruimte voor 3x5=15-6= 9 nieuwe aanmeldingen. Laat hieronder een berichtje achter als je mee wilt doen. Je ontvangt dan een kleinigheidje van mij in 2013 en jij maakt op jouw beurt dan weer 5 anderen blij.


Reacties

  1. Wat een ongelofelijk leuk idee. Het is dat ik weinig tijd heb en ook keuzes moet maken, anders had ik graag meegedaan.

    Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus