Zo geknipt! Blog Sew Along

Zoals ik hier al schreef, ben ik groot fan van het inspirerende boek Zo geknipt! van Sanne & Riet. Tialda van gestrikt.blogspot.nl dacht er net zo over en opperde het idee van een sew along met de projecten uit dit boek. We willen vanaf januari met zo veel mogelijk gelijkgestemden aan de slag met de beschrijvingen uit dit boek. We gaan e.e.a. nog verder uitwerken deze maand, maar we hebben alvast wel een nieuwe blog aangemaakt ervoor:  ZoGekniptSewAlong.blogspot.com. Je kunt je alvast aanmelden als volger, dan word je op hoogte gehouden. En natuurlijk het boek alvast bestellen, of het op je verlanglijstje zetten voor Sint of Kerst.....
Om nog even terug te komen mijn labeltjes. Jullie wilden weten waar ik de spullen vandaan had. De stempel heb ik bij Pipoos Amersfoort vandaan. Je hebt tegenwoordig van die doorzichtig plastic stempels. De labels heb ik bij Mado in Amersfoort. Ik denk dat de ouderwetse kantoorvakhandels ze ook nog wel verkopen!

Reacties

  1. Leuk ! Het is inderdaad een fantastisch boek. Ik word volger van de sew along blogspot.

    Lieve groetjes,

    CreativEls
    http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee wat leuk. Ik ga eens even kijken voor dat boek.

    Liefs,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb het boek ook al, en wordt ook volger.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus