WK ready!

Ik ben klaar voor de wedstrijd van morgen. Ik zal 'm waarschijnlijk niet eens op tv kunnen zien, maar zal onderweg van de ene naar de andere klant wel naar het radioverslag luitsteren. Je komt zoveel leuks rood/wit/blauw/oranje tegen op het net:
Ik ben alvast begonnen met het maken van cadeautjes die we meenemen naar Griekenland, en ach, waarom dan niet leuk rood/wit/blauw/oranje? Ik heb een Hup Holland! tas gemaakt en voor mezelf een praktisch portemonneetje dat je makkelijk in je zak kunt stoppen met wat geld en een pasje.
Morgen een van mijn twee WK-slips aan, dan moet Nederland wel winnen!!

Reacties

  1. Ik moet even reageren maar wat is dit gaaf!!! Die tas uiteraard helemaal goed, maar het portemoneetje is ook lief. Geweldig

    gr Alette
    www.letje.web-log.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je op mijn blog bent geweest. Heb nu zelf ook een tasje gemaakt voor mezelf. Die anders was voor een swap. Alleen de stof is iets te dik dus ik kan 'm niet opvouwen. Maar ik loop er inmiddels wel mee te pronken in de stad enzo, weet zeker dat ik jaloerse blikken krijg op mijn tasje :) :)

    gr Alette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. These are lovely bags. The blue and orange look so fresh and vibrant.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus