Even proberen.... / First try

Vanavond was ik eigenlijk al van plan om naar bed te gaan, toen ik toch nog heeeel even achter de naaimachien ging zitten om wat te proberen. Via www.crafster.org kwam ik op het spoor van een video tutorial waarin Soreribsin uitlegt hoe je een portemonneetje met rits in elkaar zet. Op een of andere manier ben ik altijd bang om iets met ritsen te doen, maar na het zien van dit filmpje kreeg ik toch echt het idee dat dit moest gaan lukken. Ik heb met wat restjes van de tasjes en een ritsje dat ik nog had in korte tijd dit proefexemplaar gemaakt. Nou, daar gaan er meer van volgen!
Before going to bed this evening I decided to have a go at making my first zippered wallet. At www.crafster.org I discovered this video tutorial by Soreribsin that made me overcome my fear of using zippers. I used some left over fabric from my bags and made a zippered wallet in no time, the first of many more to come!
Volgende keer wil ik de rits zo mooi afwerken als op de manier van Flossie Teacakes. Next time I will cover the zipper ends according to Flossie Teacakes´description.

Reacties

  1. Ziet er goed uit Jos.. Ontzettend leuk stofje ook.. Voorlopig ga ik nog niet kijken hoe dat allemaal werkt, ik heb nog genoeg projecten liggen..
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Jos, leuk zo'n tasje! Is voor vele doeleinden te gebruiken. Ik heb even gekeken naar het filmpje....en zou er zo aan beginnen!! Toch maar niet doen er ligt bij mij nog genoeg...

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus