1 van 4

Er lag nog steeds een stukje rode surprise lycra op mijn werkblad te wachten om verwerkt te worden....dus vandaag achter de naaimachien gekropen en een tweede string gemaakt.

This piece of red lycra was staring at me from my desk, so time for some action! I made this second string from the Surprise Lycra.Samen met de string die ik al eerder gemaakt heb, is setje 1 van 4 op een rij hiermee dan klaar. Ik heb alleen maar materiaal gebruikt uit eigen voorraad, dus ik heb nu een (heeeel) klein beetje minder voorraad.

This is set 1 out of 4 to reduce my stash just a little (UWYH), I only used materials I had already bought.


Reacties

  1. Alle kleine beetjes helpen! dus ook de lapjes van deze strings om je voorraad te verminderen!

    Op naar de 2e van 4 setjes!

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus