Mijn ogen zijn groter.....

Ik kon het weer niet laten... toch weer aan een nieuw project beginnen terwijl ik er nog 5 onderhanden heb (zie ook mijn lijstje rechts op het scherm, 'onderhanden werk'). In de laatste Ottobre Woman stond een tas waar ik meteen weg van was. Het leuke van de Ottobre is, dat zij ook altijd een aantal patronen gratis op hun website publiceren die je gratis mag downloaden, klik hier. Het duurde even, maar het patroon is sinds 11 maart online.

Op hun weblog schreef Ottobre meteen een wedstrijd uit waarbij onder de inzenders een leuke prijs wordt verloot. De deadline van 30 maart ga ik waarschijnlijk niet halen, maar ik heb in ieder geval een leuke stofcombinatie gekocht vandaag om de tas de gaan maken. Een beetje bruinige linnen, gecombineerd met een geblokte stof. Ik heb ook meteen zo'n haakje voor mijn sleutels gekocht, die ben ik altijd kwijt in een grote tas:


Het patroon heb ik inmiddels overgenomen, nu de stof gaan knippen. Wil je deze tas ook maken, klik hier om het gratis patroon te downloaden. Tijd voor FWYS (Finish What You've Started), ik ben in ieder geval aan genoeg begonnen. :-)


Reacties

  1. Hoi Jos,

    wat een leuke stofcombinatie heb je gekocht. Die blauwbruine ruit heb ik ook sinds woensdag. Zou eigenlijk iets voor mijn dochter worden... Of zal ik stiekem toch iets voor mezelf er van maken (arm kind). Ben benieuwd naar het eindresultaat,

    groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus