Weer op les!


A.s. woensdag heb ik mijn eerste naailes en start ik ook met de Modinette opleiding van modevakschool Ensaid!
In mijn vorige woonplaats had ik een heel goede naaijuf. Helaas ben ik daar gestopt omdat ben verhuisd en in combinatie met mijn drukke baan was het heen en weer rijden niet meer te doen. De laatste tijd ging het toch wel weer kriebelen. Het liefst zou ik gecombineerd les hebben: zowel 'gewone' kleding als lingerie.

Een poos geleden raakte ik in een stoffenwinkel aan de praat over zelf lingerie maken. De dame achter de toonbank noemde de naam van Ina van 't Klooster in Leusden, zij zou ook lingerieles geven. Die naam heb ik goed onthouden. Na een bezoek aan een forumgenote viel alles mooi samen. Tijdens onze voorbereidingen voor 't Rooie Hempje vertelde zij me namelijk vol enthousiasme over de methode van Ensaid. Wat blijkt, bij thuiskomst bleek dat Ina ook is aangesloten bij Ensaid.

Om een lang verhaal kort te maken, na een leuke kennismaking met Ina start ik a.s. woensdag met mijn eerste naailes en begin ik ook meteen aan de Modinette opleiding. Geen idee hoe snel of langzaam ik daarmee ga. "Haast is de moeder van mislukking" kwam ik laatst tegen. Ik heb mij voorgenomen e.e.a. met aandacht te doen en de naaitechnieken nu goed onder de knie te krijgen.

Ik sla dus drie vliegen in een klap:
1. naailes
2. opleiding
3. lingerie naailes

Ik ben de koning(in) te rijk!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus