FWYS 1: zomergevoel setje

Dit keer geen lang bericht, maar voordat ik naar bed ga wil ik wel even laten weten dat mijn bijdrage voor het zomergevoel aan de online activiteit van het forum eindelijk het (winter/avond-)licht heeft gezien!

Ik heb patroon O2 van Merckwaerdigh gebruikt. De maat is helaas niet helemaal in orde voor mij, maar dat is mijn eigen schuld. Ik wist dat ik aan de kleine kant zat met de maat die ik gekozen had (maar was te lui...). Ik heb nu in ieder geval de stevigheid kunnen testen (ja, voortaan dus wel met een ingewerkte bh in het hemdje, alhoewel dit me niet tegen viel) en heb leuk geoefend met het zelf maken van spaghettibandjes (of meer tagliatelle, ivm de breedte van het schouderband, haha). Ik ga een bestaand bh patroon dat goed zit nu zelf tot hemdje tekenen denk ik, inclusief achtersluiting.

Al met al is het wel een leuk setje geworden en kan ik hier met een tevreden gevoel op terugkijken. In ieder één werkstuk van mijn FWYS lijstje af!

Welterusten,

Jos

Reacties

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus