Oranje vreugde

Ik hoop binnenkort weer eens wat nieuw werk te kunnen laten zien, maar van mijn oude werk mag mijn oranje bh niet ontbreken hier. Ik heb Lingerie I en II bij Eline Kleinvak gevolgd in Oudewater. Cassandra, de docente, is inmiddels voor zichzelf begonnen met Lijfgoed.

Tijdens de cursus worden je maten gemeten en tekent de docente en patroon op maat. Je leert daarna variaties tekenen op dat basispatroon. Het ging niet allemaal zonder slag of stoot, er gaan wel wat proefmodellen overheen voordat je een bh hebt die goed zit.

Uiteindelijk heb ik een bh gemaakt van oranje lycra (met een klein goud glimmertje erin) en oranje kant. Al zeg ik het zelf, ik ben er best trots op, hij zit goed netjes in elkaar:





Mocht een bh mislukken, dan kan je cups altijd nog als oorwarmers voor je naaimachien gebruiken:

Reacties

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus